#4683 Strata zásielky?
Dobrý deň,
dňa 14.9.2025 som si objednala tovar u internetového predajcu allegro. V aplikácii allegro na mojom účte v sekcii stav zásielky mi zobrazuje stav: "zásielka je pripravená na vyzdvihnutie" už od 17.9.2025.
Žiaľ do dnešného dňa mi NEprišla žiadna SMS s kódom na otvorenie boxu!
Číslo objednávky : 13955123495933
Práve pozerám podrobnú históriu zásielky a je tu informácia : ,, PO opustení cieľového skladu sa vyskytol problém so zásielkou. Pre podrobnosti kontaktujte zákaznícky servis DPD. "
Takže týmto Vás žiadam o vyriešenie mnou už zaplatenej objednávky.
Ďakujem.
K. Beličáková
Odpoveď
Dobrý deň,
podľa uvedeného čísla nie je preprava zásielky evidovaná cez naše stránky. Pokiaľ ste objednávku vytvárali na našich stránkach ShipEx.sk, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím ShipEx.sk
- © ShipEx Logistic