#4683 Strata zásielky?

Doba doručenia

Dobrý deň,

dňa 14.9.2025 som si objednala tovar u internetového predajcu allegro. V aplikácii allegro na mojom účte v sekcii stav zásielky mi zobrazuje stav: "zásielka je pripravená na vyzdvihnutie" už od 17.9.2025.
Žiaľ do dnešného dňa mi NEprišla žiadna SMS s kódom na otvorenie boxu!
Číslo objednávky : 13955123495933

Práve pozerám podrobnú históriu zásielky a je tu informácia : ,, PO opustení cieľového skladu sa vyskytol problém so zásielkou. Pre podrobnosti kontaktujte zákaznícky servis DPD. "

Takže týmto Vás žiadam o vyriešenie mnou už zaplatenej objednávky.
Ďakujem.

K. Beličáková

K. Beličáková 22.09.2025 10:35

Odpoveď

Dobrý deň,

podľa uvedeného čísla nie je preprava zásielky evidovaná cez naše stránky. Pokiaľ ste objednávku vytvárali na našich stránkach ShipEx.sk, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím ShipEx.sk

ShipEx.sk 08.10.2025 12:20
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro