#3476 vratenie z eshopu

Medzinárodná preprava

Dobry den!Nemam telefonicky kontakt ,ani emailovu adresu ,kde vraciam tovar.Je to problem

J. Hrusovska 18.11.2024 14:08

Odpoveď

Dobrý deň,

aby preprava zásielky prebehla v poriadku a došlo k riadnemu doručeniu zásielky, je potrebný aspoň nejaký kontakt na príjemcu. Pokiaľ by sa Vám ho podarilo zohnať, bolo by to naozaj dobré. vyvarujeme sa tak vráteniu zásielky odosielateľovi.

S pozdravom a prianím pekného dňa, 
tím ShipEx.sk

ShipEx.sk 22.11.2024 16:10
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro