#4828 Reklamácia

Ostatné

Dobrý deň prajem , reklamujem nedodanie balíka PO-180-18051817636471571 ,- Váš kurier mi zavolal , 15.10. 2025 o 13,02že " som kurier , prídte dole "- moja odpoveď , žial nie som doma , v tom momente položil telefon bez toho , aby som mu mohol povedať , že má zazvoniť susedovi a jemu odovzdať môj balík , - a teraz drzo pýtate za neschopnosť a hlúposť Vášho zamestnanca odomňa 2€ za znovu doručenie ? Podľa Vás je to férové ? ,- pošlite mi môj balík prosím niejakým normálným chlapom ktorý ovláda aspoň základy komunikácie , a vie telefonovať slušne ,-a balík mi láskavo doručte zadarmo , tak ako to bolo pôvodne dohodnuté s odosielateľom- Ďakujem !

Hagyó Š. 16.10.2025 18:06

Odpoveď

Dobrý deň,

podľa uvedeného čísla nie je preprava zásielky evidovaná cez naše stránky. Pokiaľ ste objednávku vytvárali na našich stránkach ShipEx.sk, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím ShipEx.sk

ShipEx.sk 31.10.2025 15:13
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro