#4094 balík

Ostatné

Dobrý deň,

Zaplatil som prevodom za odoslanie balíka a stále mi neprišlo nič na mail, písali ste pri dokončení objednávky, že mi pošlete štítky na mail.

S pozdravom

J. Lancz

J. Lancz 06.05.2025 13:56

Odpoveď

Dobrý deň,

objednávku prepravy spracujeme potom, čo obdržíme platbu. Pokiaľ platíme bankovým prevodom, pripísanie platby chvíľu trvá, importy prebiehajú niekoľkokrát do hodiny. Po spracovaní objednávky zasielame prepravné dokumenty a informácie na vyzdvihnutie zásielky na e-mail. Avšak podľa Vášho e-mailu žiadnu prepravu neevidujeme. 

S pozdravom a prianím pekného dňa, 
tím ShipEx.sk 

ShipEx.sk 14.05.2025 15:57
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro