#4094 balík

Ostatné

Dobrý deň,

Zaplatil som prevodom za odoslanie balíka a stále mi neprišlo nič na mail, písali ste pri dokončení objednávky, že mi pošlete štítky na mail.

S pozdravom

J. Lancz

J. Lancz 06.05.2025 13:56

Odpoveď

Dobrý deň,

objednávku prepravy spracujeme potom, čo obdržíme platbu. Pokiaľ platíme bankovým prevodom, pripísanie platby chvíľu trvá, importy prebiehajú niekoľkokrát do hodiny. Po spracovaní objednávky zasielame prepravné dokumenty a informácie na vyzdvihnutie zásielky na e-mail. Avšak podľa Vášho e-mailu žiadnu prepravu neevidujeme. 

S pozdravom a prianím pekného dňa, 
tím ShipEx.sk 

ShipEx.sk 14.05.2025 15:57
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro