#2298 informácia

Ostatné

Dobrý deň,
potrebujem vrátiť zásielku dodávateľovi, ako postupovať. Ďakujem

J. Habajová 18.12.2023 15:32

Odpoveď

Dobrý deň,

aby sa preprava zásielky mohla uskutočniť, musíte najprv zadať objednávku na prepravu na našej webovej stránke, kde zadáte rozmery a hmotnosť zásielky a miesto, odkiaľ a kam sa zásielka posiela. Potom si vyberiete z ponuky rôznych dopravcov a v ďalšom kroku vyplníte konkrétnu adresu vyzdvihnutia a doručenia. Odošlete objednávku a zaplatíte, po čom objednávku spracujeme a zašleme Vám všetky potrebné informácie na vyzdvihnutie zásielky. Vopred sa dozviete, či je potrebné vytlačiť prepravný štítok alebo či ho doručí kuriér, tieto informácie sú uvedené pri každom dopravcovi.

S pozdravom a prianím pekného dňa, 
tím ShipEx.sk

ShipEx.sk 21.12.2023 10:53
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro