#3320 Nemôžem dokončiť objednávku

Ostatné

Mám vyplnené všetky polia (aspoň si myslím, pretože už nevidím čo by som mal zadať) a stále mi píše, že mám doplniť spúsob doručenia....

R. Resmer 11.10.2024 09:19

Odpoveď

Dobrý deň,

pokiaľ sa Vám na našich stránkach zobrazuje, že je potrebné zvoliť typ doručenia, je potrebné znova z ponuky daných prepravcov zvoliť toho požadovaného. Následne môžete objednávku dokončiť a my Vám po spracovaní objednávky zašleme všetky potrebné informácie na vyzdvihnutie zásielky na e-mail.

S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím ShipEx.sk

ShipEx.sk 11.10.2024 16:47
Späť na výpis otázok Odpovedať

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

var input = document.createElement("input"); input.setAttribute('type', 'hidden'); input.setAttribute('name', 'botprotection'); input.setAttribute('value', '1'); var parent = document.getElementById("botprotection"); parent.appendChild(input); function toggleForm() { $('#discussion').hasClass('hidden') ? $('#discussion').slideUp(400).removeClass('down hidden') : $('#discussion').slideDown(400).addClass('down hidden'); $('#nd-mobile-form-reply').hide(); }

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro