Pokiaľ si nie ste istí niektorým aspektom našej kuriérskej služby, nižšie nájdete najčastejšie kladené otázky týkajúce sa objednávania, zasielania a doručovania zásielok.
Ako vytvorím objednávku?
Potom, čo na našich webových stránkach kliknete na ikonku Objednať prepravu, budete automaticky presmerovaní na objednávkový formulár. Ten obsahuje všetky polia potrebné na úspešné dokončenie objednávky. Je nutné vyplniť všetky kolónky čo najpresnejšie a objednávku odoslať. O ďalšie sa už postaráme za vás.
Koľko stojí odoslanie balíka?
Výška poštovného sa odvíja od nasledujúcich údajov o zásielke:
- hmotnosti
- rozmerov
- miesta odoslania
- doručenie
- typu služby
Na stránkach je k dispozícii kalkulátor poštovného. Zadaním požadovaných údajov zistíte cenu prepravy.
O cene sa môžete tiež informovať telefonicky alebo e-mailom.
Je možné vytvoriť objednávku bez registrácie, teda bez vytvorenia účtu?
Registrácia nie je povinná a objednať prepravu môžete aj bez nej. Pokiaľ sa však zaregistrujete, bude pre vás vytvorenie objednávky oveľa jednoduchšie. Vaše adresy budú automaticky vyplnené a po prihlásení budete mať k dispozícii detailný prehľad objednávok a daňové doklady.
Môžem využiť vaše služby ako súkromná osoba?
Áno, samozrejme! Naše služby môže využiť každý:
súkromná osoba
firma
štátna inštitúcia
živnostník
Môžem odoslať balík na dobierku?
Samozrejme, po SR je možné zaslať balík na dobierku s prepravcom DPD a TOPTRANS. Dobierka bude potom vyplatená na Váš bankový účet do 10 pracovných dní od uskutočnenia prepravy.
Aký tovar nie je možné v žiadnom prípade prepraviť?
Zo zoznamu prepravovaných vecí sú vylúčené nasledujúce:
- živé zvieratá
- výbušniny
- strelivo
- telesné ostatky
- pornografické materiály
- narkotiká
- drogy
- tovar podliehajúci rýchlej skaze
- nebezpečné odpady
Ako môžem uhradiť svoju objednávku?
Na úhradu objednávky máte niekoľko možností. Je možné ju zaplatiť prostredníctvom platobnej brány GO PAY, kde si zvolíte platbu kartou alebo pomocou vášho online bankovníctva. Na základe pro forma faktúry je možné platbu vykonať bežným bankovým prevodom na náš účet alebo vložiť čiastku priamo na pobočke našej banky ČSOB. Stálym zákazníkom umožňujeme platbu na faktúru.
Aký je postup pre uhradenie poštovného?
Po pripísaní platby na náš účet nebráni nič vyzdvihnutiu zásielky. Náš pracovník vás bude kontaktovať a spoločne sa dohodnete na podrobnostiach tak, aby sme zaistili zvoz v čo najkratšom možnom čase a zároveň takom, ktorý vám bude vyhovovať najlepšie.
Kedy môžem počítať s vyzdvihnutím zásielky?
Po uhradení zásielky okamžite plánujeme vyzdvihnutie zásielky. Všeobecne platí, že pokiaľ potrebujete vyzdvihnúť zásielku vo veľkých mestách ako Praha, Brno, Ostrava, stačí objednať prepravu do 13:00 toho istého dňa. V prípade menších miest odporúčame odoslať a uhradiť objednávku do 10:00 hod.
Prečo som nedostal potvrdenie objednávky e-mailom?
Potvrdenie objednávky obdržíte e-mailom bezodkladne po vytvorení objednávky. Ak vám takýto e-mail neprišiel, jedným z dôvodov môže byť zlé zadanie e-mailovej adresy. V tomto prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Môžem objednávku stornovať? Ak áno, kedy?
Zrušiť objednávku samozrejme môžete telefonicky alebo e-mailom kedykoľvek pred vyzdvihnutím balíka. Pokiaľ chcete stornovať prepravu už vyzdvihnutej zásielky a vrátiť balíček späť do zahraničia, ani to nie je problém. V takom prípade je však nutné uhradiť poštovné za importnú prepravu späť na Slovensko.
Ako môžem sledovať balíček počas jeho cesty?
Všetky balíčky môžete sledovať pomocou nášho jednoduchého nástroja. Všetko, čo musíte urobiť, je zadať celé sledovacie číslo do vyhľadávača, ktorý vás presmeruje na stránky konkrétneho prepravcu. Zásielky je možné začať sledovať nasledujúci pracovný deň od ich vyzdvihnutia. Po zadaní sledovacieho čísla sa vám zobrazí, kde sa zásielka v daný okamih nachádza, predpokladaný dátum jej doručenia a následne potvrdenie o tomto doručení.
Kde nájdem sledovacie číslo zásielky?
Po vytvorení objednávky obdržíte e-mail so sledovacím číslom vášho balíka. Sledovacie číslo nájdete aj na prepravnom dokumente, ktorý od nás obdržíte.
Kuriér si nevyzdvihol zásielku. Ako mám postupovať?
Bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, aby sme mohli preplánovať zvoz zásielky na nasledujúci pracovný deň.
Aká je doba doručenia?
Ak sa ponáhľate na doručenie zásielky a prajete si doručenie v konkrétny deň, zvoľte expresnú službu. V krajinách Európy bude balík už nasledujúci pracovný deň. Pri štandardnej službe je doručenie naplánované na vopred stanovený dátum.
Je čas doručenia garantovaný?
Pri väčšine expresných služieb je čas doručenia garantovaný. Napriek tomu odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku a overiť si termín doručenia.
Sú balíčky poistené?
Áno, poistenie zásielok do hodnoty 2 380 Kč je zahrnuté v cene prepravy. Pokiaľ má zásielka vyššiu hodnotu, je možné ju pripoistiť. Vyplatená čiastka vždy závisí od výsledku šetrenia danej reklamácie.
Postaráte sa o preclenie?
Zásielky v rámci EÚ clu nepodliehajú. Ak však prepravujete zásielky mimo EÚ, zaistíme ich preclenie. Budeme na to potrebovať vašu obchodnú faktúru s presným popisom tovaru, jeho hodnotou a množstvom kusov v zásielke. Pokiaľ nie je tovar určený na predaj, postačí vyplniť pro forma faktúru. Tento dokument vytvoríme radi za vás.
Čo sa stane, keď ma kuriér nezastihne?
Pokiaľ vás kuriér nezastihne na doručovacej adrese, automaticky prebehne doručenie v nasledujúci pracovný deň. Odporúčame spojiť sa priamo s prepravcom v zahraničí a dohodnúť sa na podrobnostiach opätovného doručenia.
Ako môžem reklamovať vaše služby?
Reklamácie je nutné uplatniť písomnou formou e-mailom zaslaným na adresu info@shipex. Viac informácií nájdete v sekcii Reklamácia prepravy.
Zásielka bola doručená neskoro. Ako postupovať?
Neskoré dodanie zásielky je možné v prípade garantovanej expresnej služby reklamovať. V prípade uznania chyby prepravcom máte nárok na vrátenie rozdielu medzi expresným a štandardným doručením.
Stále hľadáte odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu na telefónnom čísle (+421) 950 105 209
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: