Ide stornovať preprava, ktorá už bola uhradená?
Objednávku môžete stornovať, a to písomne na náš e-mail alebo telefonicky na zákazníckej linke.
Bude mi vrátená platba?
Platba bude vrátená na Váš bankový účet do 14 dní od úhrady poštovného.
Poslala som balík príjemcovi, ale potrebujem ho vrátiť späť, pôjde to?
Pokiaľ je zásielka už na ceste k príjemcovi, nemôžeme garantovať, že sa podarí balíček zastaviť. Podobný prípad sme už aj riešili a balíček sa nám podarilo úspešne vrátiť. Pokiaľ k tejto situácii dôjde, odporúčame čo najskôr kontaktovať našu zákaznícku linku.
Príjemca odmieta zásielku, vráti sa späť?
Pokiaľ príjemca zásielku odmietne, vracia sa automaticky späť na adresu odosielateľa a na jeho náklady.
Bude mi účtované poštovné späť?
Ak sa zásielka bude vracať späť z patričných dôvodov, je povinnosťou odosielateľa uhradiť podľa obchodných podmienok aj prepravu späť.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: